Ford esitleb täiesti uut Focust – innovatiivsemat, dünaamilisemat ja põnevamat kui eales varem

Ford esitleb maailmale täiesti uut Ford Focust, tegemist on kõige kõrgetasemelisema ja tehnoloogiliselt võimekama Focusega läbi aegade. 

Täiesti uus Focus on loodud varasemast veelgi enam klientidelt saadud tagasisidele tuginedes. Täiesti uueks loodud Focus toob oma segmenti parimaid lahendusi, olemaks kõige paremat turvatunnet ja sõiduelamusi pakkuv ning intuitiivselt kasutatav kompaktklassi pereauto Euroopas.

Uus silmatorkav välimus

Focus on mõõtmetelt kasvanud, sellel on nooblim olek ja sportlikum siluett - samas pakkudes veelgi enam ruumi ning mugavust. Tunnusomase välimuse loovad varasemast veelgi tahapoole paigutatud A-piilarid; tasakaalustatud proportsioonid võimaldavad neil mõtteliselt suunduda esirataste keskosa poole, jõulise joonega C-piilarid troonivad aga tagarataste kohal. Tulemuseks on pikem kapotijoon ja voogavam esiosa disain. Sellele sekundeerib siledam küljepind, millest tõuseb esile vööjoon - mõjudes ühtaegu võimsa ning elegantsena ja andes sõidukile nooblilt sportliku iseloomu. 

Istu sisse, lõõgastu ja naudi

Focus esitleb ka uut inimkeskset diasainifilosoofiat, milles on õhendatud emotsioone loov välisdisain oma klassi parima aerodünaamikaga. Rikkalikult varustatud ruumikas salongis on kasutatud kvaliteetmaterjale ning tipptasemel koostetööd. Fordi kõige eesrindlikumad juhiabisüsteemid on ühendatud ühtseks tervikuks, mis loob intuitiivse, lõõgastava ja noobli kasutuskogemuse.

Turvatunnet pakkuvad tehnoloogilised lahendused

 Uus Ford Focus on varustatud kõige ulatuslikuma tehnoloogiliste lahenduste valikuga.

Kõrgtehnoloogiline Ford Co-Pilot360 süsteem toob uuel tasemel turvalisus-, juhiabi- ja parkimisabilahendusi koos adaptiivse püsikiirusehoidja ACC, Stop & Go liiklusmärkide tuvastuse ja sõidurea hoidmise süsteemi ja Active Park Assist2 parkimisabisüsteemiga.

 

Sinu isiklik juhtimisabi

Kõrgtehnoloogiline Co-Pilot360 süsteem muudab autojuhtimise veelgi mugavamaks, lihtsamaks ja turvalisemaks. Adaptiivne püsikiirusehoidja ACC koos Stop & Go, liiklusmärkide tuvastuse ja sõidureas hoidmise süsteemiga aitab säilitada õiget pikivahet ja hoida sõiduk oma sõidureas, muutes pikad maanteesõidud stressivabamaks. Samuti aitab see süsteem hoida korrektset sõidukiirust, monitoorides kiirust piiravaid liiklusmärke ning kogudes vajalikku infot ka navigatsioonisüsteemi abil. ACC töötab kiirustel kuni 200km/h. Uus Stop & Go funktsioon koos ACC süsteemiga suudab pidevalt kiirendavas ja pidurdavas liiklusvoos sõiduki täielikult peatada, kasutades kuni 50% kogu pidurdusjõust, samuti automaatselt kiirendada, kui peatus kestab alla kolme sekundi. Pikemate peatuste korral peab juht õrnalt gaasipedaali suruma või vajutama roolil olevat nuppu. Sõidurajal püsimise tehnoloogia monitoorib teekattemärgistust ja suudab rakendada roolisüsteemi selleks, et aidata juhil püsida oma sõidureas eeldusel, et ACC süsteem on aktiveeritud. Süsteem aitab juhti sõidukiirusel kuni 200 km/h ja annab juhile heliga ja visuaalsete signaalidega märku juhul, kui tuvastab, et juht roolimisega ei tegele. 

Stressivaba parkimine

Active Park Assist 2 muudab parkimise veelgi lihtsamaks, pakkudes nupuvajutusel rakenduvat täisautomaatset parkimisabi nii paralleelsetesse kui sõidusuunaga risti olevatesse parkimiskohtadesse manööverdamisel. Koos Fordi uue 8-käigulise automaatkastiga töötav süsteem suudab tuvastada sobiva parkimiskoha ning juht peab parkimise alustamiseks vaid valima käigukasti neutraalasendi ja vajutama keskkonsoolil paiknevat nuppu. Tehnoloogia pakub juhile abi ka paralleelselt parkimiskohalt välja manööverdamisel, selleks on abiks täisautomaatne Park-out Assist.

Esituled, mis aitavad kurvides

Fordi adaptiivne esituledesüsteem koos kaamerainfol tuginevate intelligentsete kurvitulede ja liiklusmärgituledega, mis reguleerivad esitulede valgusvihku vastavalt eespool olevatele kurvidele ja esmakordselt autotööstuses ka liiklusmärkidele. Samuti pakub öisel sõidul paremat nähtavust pimestamisvastane kaugtuledesüsteem, mis väldib vastusõitvate autojuhtide pimestamist ning on varustatud innovatiivsel seadistuslahendusel tuginevate täis-LED esituledega.

Sinu jaoks kohandatud sõidurežiimid

Režiimid Normal, Sport ja Eco on esmakordselt saadaval ka Focuse mudelitel ning võimaldavad gaasipedaali, 8-käigulise automaatkäigukasti, elektroonilise roolivõimendi ja adaptiivse püsikiirusehoidja seadeid reguleerida vastavalt sõiduoludele ja eelistustele. CCD süsteemiga varustatud Focuse mudelitel on ka Comfort ja Eco-Comfort sõidurežiimid, mille puhul seadistatakse vedrustuse omadusi.

Nutikas, mugav ja ruumisäästlik

Juhi ja kaassõitja vahelisele alale on aidanud ruumi juurde saada elektrilise seisupiduri kasutamine, mis on põhivarustuses 8-käigulise automaatkäigukastiga ja kõrgema varustustasemega manuaalkäigukastiga mudelitel. Piduri aktiveerimiseks piisab vajutusest keskkonsoolil asuvale nupule.

Oluline info silme ees

Fordi esimene Head-up displei (HUD) Euroopas aitab autojuhil hoida oma pilgu ja kogu tähelepanu sõiduteel, kuvades värvilisel displeil vaateväljast saadavat informatsiooni. Displeid saab seadistada vastavalt juhi eelistustele.

Tuvastab ka sulle märkamatuks jäänud liiklusmärgid

Süsteem suudab tuvastada teeservas ja ka kõrgemal asuvad alalised ja ajutised liiklusmärgid ning annab neist teada nii näidikupaneelil kui signaali abil.

Comfortable and connected 

Clean lines, a sleek layout and sophisticated look. The interior of All-New Focus is more comfortable, spacious and chic than ever before. And now, you and your car can stay connected wherever you are. The optional new FordPass Connect modem* brings you a range of invaluable features such as Live Traffic**, Wi-Fi hotspot*** and eCall****. Download the FordPass App on your smartphone and you can access even more FordPass Connect features. For example, remote locking & unlocking, remote starting (auto transmission only), vehicle location, and more.

 

*FordPass Connect is an optional extra. The on-board modem will be connected at the time of vehicle delivery.  You may choose to opt in/opt out of certain data sharing. The technology will be made available in selected markets in 2018, with the remaining markets following through 2019.

**Live Traffic access is complimentary for the first 2 years following the purchase of a new Ford featuring SYNC 3 with navigation; thereafter a licence fee is payable.

*** Wi-Fi Hotspot (up to 4G) includes complimentary wireless data trial that begins at time of activation and expires at the end of 3 months or when 3GB of data is used, whichever comes first. Afterwards a subscription to Vodafone is required, refer to their website for detail of their data packages. To take advantage of the built-in Wi-Fi hotspot capability, a 2018 Ford vehicle must come with the appropriate hardware, and a data plan is required. Data coverage and service is not available everywhere and terms of your data plan, including applicable message and data rates, may apply.

****eCall is a European Commission initiative which mandates an in-vehicle system that calls emergency services if an automatic eCall event is activated by detection of a serious road accident, or if a manual eCall is triggered by a vehicle occupant. Available on new Ford Focus only.

Mugav ja alati ühenduses 

Ruumikas, praktiline ja alati ühenduses - need märksõnad iseloomustavad uue Fordi salongilahendusi, mille taga on innovatiivne inseneritöö ning eesrindlikud mugavustehnoloogiad. Nii muutub sõiduk sujuvalt autojuhi igapäevaelu integreeritud osaks. Esmakordselt tuuakse Europa klientideni FordPass Connect modemitehnoloogia, mis pakub mobiilset WiFi hotspot ühendust kuni kümnele nutiseadmele. Lisaks aitab see juhil kiiremini ja mugavamalt teekonda planeerida navigatsioonisüsteemi Live Traffic liiklusinfo abil ning võimaldab reisijail oma nutiseadmete meelelahutuslikku sisu nautida. 

This is the alternate for Comfortable and connected. Please only use one of them.

SYNC 3 käed-vaba süsteem

8-tollise värvilise puuteekraaniga SYNC 3 kommunikatsiooni- ja meelelahutussüsteem ühildub Apple CarPlay ja Android Autoga, SYNC 3 kasutajad võivad häälkäskluste abil juhtida audio-, navigatsiooni- ja kliimasüsteemi ning ühendatud nutiseadmeid.

Sinu lemmikmuusika kõlab täpselt nii, nagu peab

Uus kõrgetaemeline B&O PLAY audiosüsteem võimaldab salongisviibijail nautida muusikat, mida saab edastada oma nutiseadmetest läbi FordPass Connect süsteemi. Sellel 675-vatisel helisüsteemil on 10 kõlarit, sealhulgas pagasiruumis paiknev 140 mm subwoofer ning kesksageduskõlar armatuurlaua keskel. Süsteem on spetsiaalselt kalibreeritud 5-ukselise ja universaalkerega Focuse tarbeks, et tagada absoluutselt parimat audionaudingut.

Lase autosse valgust

Avarustunnet aitab lisada valikuline avatav panoraamkatus, mis asendab katusepaneeli täispikkuses. Selle esimene osa on elektriline ning seda saab tahapoole kallutada või lükata. Täispikk väljatõmmatav päikesevari kaitseb päikese eest samal ajal, kui avatud katusest tuleb salongi värsket õhku.

Käed-vaba pagasiluuk muretuks avamiseks ja sulgemiseks

Fordi käed-vabad pagasiruumi luugi avamise lahendus võimaldab seda avada jalaviibutusega tagumise põrkeraua all.

Laadimine sõidu ajal

Mugav lahendus, mis aitab juhil alati ühenduses olla ning samas väldib juhtmepuntraid keskkonsoolis, on uudne juhtmeta laadimise alus, mis asub näidikupaneeli all ja aitab ühiduvaid nutiseadmeid mugavalt laadida. Laadimisalus tunnetab sobivad seadmed automaatselt. Juhtmeta laadimist kasutav seade saab samaaegselt olla Bluetooth-ühenduses SYNC 3 kommunikatsiooni- ja meelelahutussüsteemiga.

Võimsus ja tõhusus

Täiesti uus Focus on saadaval erinevate võimsate ja kütust säästvate mootoritega, mida täiendavad 8-käiguline automaatkäigukast või 6-käiguline manuaalkäigukast. Efektiivsust aitab suurendada auto sportlik ja aerodünaamiline välimus.

Täiustatud 8-käiguline automaatkäigukast koos pöörleva käiguvahetusvalitsaga

Uus Focus on esimene Ford, millel on uus automaatne käiguvahetussüsteem. Täiustatud kiirendus ja sujuv käiguvahetus parandab sõiduomadusi ja maksimeerib jõudlust. Oleme asendanud traditsioonilise käigukangi pöörleva käiguvahetusvalitsaga, mis annab salongile puhta ja kaasaegse kujnduse. Lisaks on tal veel üks kasulik omadus - parkides lülitub parkimisrežiim automaatselt sisse.

Võta mootorist kõik, mis võimalik

Fordi mitmeid auhindu pälvinud 1,0-liitrine EcoBoost mootor on saadaval 85 hj, 100 hj ja 125 hj, uus 1,5-liitrine EcoBoost aga 150 hj ja 182 hj võimsusega. Mõlema EcoBoost mootori kütusesäästlikkust ja CO2 heitmetaset aitavad paremaks muuta Fordi ainulaadne kolmesilindriliste mootorite silindri deaktiveerimissüsteem, mis automaatselt seiskab ühe silindri, kui täisvõimsust vaja ei ole - näiteks vabakäiguga või aeglasel sõidul. Tehnoloogia suudab silindri välja ja taas tööle lülitada 14 millisekundiga - see on lausa 20 korda kiirem kui silmapilgutus - tegemata kompromisse sooritusvõime ega töökvaliteedi osas.

Diiselmootorite uus standard

Fordi uued edasiarendatud turbolaaduriga EcoBlue diiselmootorid on loodud selleks, et pakkuda rohkem võimsust, paremat pöördemomenti madalatel pööretel ja veelgi suuremat kütusesäästu ning mugavust neile, kes palju sõidavad. Uus 1,5-liitrine EcoBlue mootor on saadaval 95 hj ja 120 hj variandina, mõlema pöördemoment on 300 Nm ning eeldatav CO2 heitmetase alates 94 g/km (5-ukseline mudel). 2,0-liitrise EcoBlue võimsus on 150 hj, pöördemoment 370 Nm ja eeldatav CO2 heitmetase alates 110 g/km (5-ukseline mudel).

Sinu ohutus on meie prioriteet

Nutikad tehnoloogiad nagu näiteks aktiivne pidurdussüsteem (Active Braking) ja kokkupõrke ennetustehnoloogia (Pre-Collision Assist) on mõeldud sinu, su pere ja teiste liiklejate ohutuks kaitmiseks.

Süsteem, mis aitab kaitsta jalakäijaid

Edasiarendatud kokkupõrke ennetustehnoloogia koos jalakäijate ja ratturite tuvastusega, mis suudab tuvastada sõidukile ette sattuda võivat inimest nii teel kui tee ääres. Süsteem rakendab automaatselt pidureid, kui tuvastab võimaliku kokkupõrkeohu ja kui juht ei reageeri eelnevatele hoiatussignaalidele. See toimib ka pimedas, kasutades esitulede valgust.

Aitab pidurdada suurtel kiirustel

Aktiivne pidurdussüteem on uuenduslik ohutusfunktsioon, mis töötab kiirustel üle 50 km/h. Süsteem kasutab radarit, mis kokkupõrkeohu tuvastamisel annab hoiatussignaali. Kui sellele ei reageerita, aktiveerib süsteem pidurid ja hakkab aeglustama. Väiksematel kiirustel kui 50 km/h aitab pidurdada Active City Stop. Need kaks süsteemi kombineerituna aitavad pidurdada kõikidel kiirustel.

Hoiab ära tüütud mõlgid ja kriimud

Kitsastes parklates on on lihtne ust avades sellele mõni mõlk või kriimustus saada. Focuse uksekaitse kaitseb nende eest nii sinu autot kui kõrvalolevaid masinaid. 

Ruumi kõige jaoks

Täiesti uus sisekujundus kasutab igat millimeetrit, et teha uuest Focusest kõige mitmekülgsem universaal. Esiistmetel on õlaruumi 1421 mm, ka näidikupaneeli paigutusel on silmas peetud parema avaruse saavutamist. Keskkonsool on varasemast kitsam tänu sellele, et mitmete juhtnuppude ja lülitite asemel on nüüd puuteekraan, konsooli alaosas on aga pehmest materjalist põlvepolster, mis suurendab mugavust veelgi. Tagaistmel sõitjate jaoks on nüüd rohkem ruumi tänu pikemale teljevahele ja lamedale põrandale. Universaalmudeli laadimiskõrgus on 43 mm suurem ja pagsiruumi sügavus on juurde saanud 25 mm. Kui tagaistme seljatoed Easy Fold Seats lahenduse abil kokku klappida, suureneb pagasiruumi sügavus veel 175 mm, moodustades enam kui 1650 liitri suuruse ruumi. 

Palju ruumi

Muljetavaldavavalt suures pagasiruumis on sinu pagasi jaoks piisavalt ruumi. Pikemad reisijad hindavad lisaruumi põlvedele ja jalgadele, eriti pikemate vahemaade puhul. Reguleeritav pagasipõrand ja käed-vaba pagasiruumi luuk (saadaval vaid universaalkerega autodel) teevad asjde pealelaadimise väga lihtsaks.

Kvaliteetne ja avar

Modernne uus kujundus lisab nauditavale sõidukogemusele ka rohkem avarust. Salong on ruumikam ja valgusküllasem kui kunagi varem, pakkudes lõõgastavat õhkkonda. 

Mugav reguleeritav pagasipõrand

Universaalkerega autodel põhivarustuses olevat pagasiruumi põrandat on võimalik seadistada kolmele erinevale kõrgusele. Kui see on seadistatud kõrgeimale positsioonile ja tagaistmed on allaklapitud, on pagasipõrand täielikult ühetasane. 

Kõik, mida vajad asjade hoiustamiseks

Ükskõik millise mudeli sa valid, uues Focuses on piisavalt ruumi. Tagaistmeid saab 60/40 ja põrandaga ühetasaseks kokku klappida, mis võimaldab kasutada senisest suuremat ruumi pagasi hoiustamiseks. Olemas on ka suusaluuk.