Kui oled valmis oma andmeid kasutama või jagama, vali endale sobiv variant ja järgi allpool toodud samme. Protsess võib erineda sõltuvalt sinu suhtest ühendatud toote või teenusega (näiteks kas oled FordPassi klient või Ford Pro klient) ning sellest, kas soovid ligipääsu pidevatele või ajaloolistele andmetele. Sul peab olema Fordi konto.
- 1. Kasutan Fordi ühendatud sõidukit, kuid mul ei ole Fordi kontot. Kuidas saan oma andmetele ligi?
Kui sul ei ole FordPassi kontot või sa ei ole oma sõidukit kehtivale FordPassi kontole registreerinud, siis andmeid ei ole võimalik kätte saada.
Lisateavet FordPassi ja sõiduki registreerimise kohta FordPassi kontole leiad meie
Fordi ühenduvuse lehelt.
2. Olen FordPassi klient. Kuidas saan oma andmetele ligi?
Andmetele ligipääsuks järgi allpool toodud samme.
⚠️ Palun arvesta: Kui sama ühendatud sõiduki ja/või Wallboxi kohta on mitu FordPassi kontot, on igal volitatud kasutajal või konto omanikul samad õigused andmetele ligipääsuks ja nende jagamiseks kolmandate osapooltega. Iga kasutaja vastutab selle eest, et ta teavitab teisi kasutajaid ning hangib nende nõusoleku enne, kui ta taotleb andmeid, mis võivad olla tekkinud nende kasutuse käigus.
Sammud erinevad sõltuvalt sellest, kas soovid ligipääsu ajaloolistele andmetele või pidevatele andmetele (vt punkt 5, kus on täpsustatud nende erinevus).
2.1 FordPassi klient – ligipääs ajaloolistele andmetele
Samm 1: Veendu, et sul on kehtiv FordPassi konto ning et sinu sõiduk ja/või Wallbox on selle kontoga seotud. Täpsemat infot FordPassi ja sõiduki või Wallboxi registreerimise kohta leiad
siit.Enne andmete taotlemist teavita kindlasti ka teisi kasutajaid ning saa nende nõusolek enne, kui taotled andmeid, mis võivad olla tekkinud nende kasutuse käigus.
Samm 3: Täida ajalooliste andmete väravas kliendivormi (Customer Intake Form).
- Sa pead esitama sõiduki VIN-koodi (või koodid), mille andmeid soovid. Kui taotled Wallboxi andmeid, siis VIN ei ole vajalik.
- Määra ajavahemik, mille kohta soovid andmeid. Andmeid saab taotleda alates 12. septembrist 2025 kuni kuupäevani, mis on 2 päeva enne taotluse esitamist (see tagab süsteemide sünkroonimise).
- Järgi juhiseid portaalis ja kinnita VIN. Seejärel esita vorm.
Samm 4: Kui oled vormi esitanud, saadab Ford sulle e-kirja vormis märgitud aadressile. Kontrolli oma e-posti ja kinnita taotluse andmed.
Samm 5: Ford töötleb sinu taotluse. Kui sa ei ole 28 päeva jooksul alates e-kirja (samm 4) saamisest oma andmeid kätte saanud ega Fordilt mingit infot, võta ühendust Fordiga.
Samm 6: Kui taotlus on kinnitatud, saadab Ford sulle e-kirja lingiga, kust saad andmed alla laadida. Link on aktiivne 7 päeva.
2.2 FordPassi klient – ligipääs pidevatele andmetele
Kui soovid ligipääsu pidevatele andmetele (reaalajas andmed, mis tehakse kättesaadavaks API kaudu), sealhulgas Wallboxi andmetele, järgi alltoodud samme.
Samm 1: Veendu, et sul on kehtiv FordPassi konto ning et sinu sõiduk ja/või Wallbox on selle kontoga registreeritud. Täpsemat infot FordPassi ja sõiduki või Wallboxi registreerimise kohta leiad
siit.
Enne andmete taotlemist teavita kindlasti ka teisi kasutajaid ning saa nende nõusolek enne, kui taotled andmeid, mis võivad olla tekkinud nende kasutuse käigus.
Samm 2: Registreeri endale konto Ford Developer Marketplace’i lehel. Sisesta nõutud andmed, vaata läbi ja kinnita tingimused.
Samm 3: Kui oled oma Ford Developer Marketplace’i kontole sisse loginud, saad taotleda juurdepääsu API-le, järgides sealseid juhiseid.
Samm 4: Oma Ford Developer Marketplace’i konto profiilis saad luua uued ligipääsutunnused API kasutamiseks. Samuti saad jälgida kõiki aktiivseid tunnuseid.
Samm 5: Pärast ligipääsutunnuse loomist laadi alla loodud URL, mis seob selle sinu kontoga (see on leitav Developer Dashboardilt). Kasuta seda URL-i ja logi sisse oma FordPassi konto andmetega, et siduda sõiduk. Kui sõiduk on seotud, suunatakse sind automaatselt sinu määratud redirect-URI aadressile ning seal kuvatakse sulle ka vastav ligipääsutoken.
Samm 6: Nüüd saad API kaudu oma soovitud platvormil andmeid kätte.
3. Olen FordPassi klient. Kuidas saan oma andmeid jagada kolmandate osapooltega?
Enne andmete jagamist kolmanda osapoolega loe kindlasti läbi punkt 4 („Mida peaksin arvestama enne oma andmete jagamist kolmanda osapoolega“).
⚠️ Palun arvesta: Kui sama Fordi ühendatud sõiduki või Wallboxi kohta on mitu FordPassi kontot, on igal volitatud kasutajal õigus andmeid jagada kolmandate osapooltega ning samuti lõpetada andmete jagamine kolmandatega. See tähendab, et isegi kui otsustad oma andmeid kolmandaga jagada, võib mõni teine sama sõiduki või Wallboxiga seotud kasutaja jagamise katkestada. Iga kasutaja vastutab selle eest, et ta teavitab teisi kasutajaid ja hangib nende nõusoleku enne andmete jagamise taotlemist, mis võivad olla tekkinud nende kasutuse käigus.
Ajalooliste andmete jagamine kolmandate osapooltega
Sul on kaks võimalust ajalooliste andmete jagamiseks:
- saad ise oma ajaloolised andmed alla laadida (järgides punktis 8.2 toodud samme) ning jagada need failid otse enda valitud kolmanda osapoolega; või
- palu kolmandal osapoolel esitada ajalooliste andmete taotlus sinu nimel. Sellisel juhul peab kolmas osapool järgima punktis 8.4 toodud juhiseid („Olen kolmas osapool, kes soovib ligi pääseda FordPassi kliendi andmetele. Kuidas seda teha?“).
Lisaks leiad punktist 8.4 ka info selle kohta, kuidas saad lõpetada ajalooliste andmete jagamise, kui peaksid meelt muutma.
Pidevate andmete jagamine kolmandate osapooltega
Kui soovid jagada pidevaid andmeid (reaalajas andmeid API kaudu) kolmanda osapoolega, palu neil järgida punktis 8.4.2 toodud samme.
Kui vajad täiendavat abi, pöördu klienditeeninduse poole (vt kontaktandmeid punktis 7).
4.Olen kolmas osapool, kes vajab FordPassi kliendi andmetele ligipääsu. Kuidas seda teha?
Märkus kolmandatele osapooltele (mitte Fordi klientidele):
Kolmas osapool (st isik või ettevõte, kes ei ole Fordi klient) võib järgida allpool toodud samme Fordi kliendi andmetele ligipääsu taotlemiseks ainult juhul, kui Fordi klient on ta määranud andmete saajaks andmeseaduse artikli 5 alusel.
Kolmandal osapoolel on kohustus:
- saada nõusolek Fordi kliendilt ning kõigilt teistelt kasutajatelt, kelle andmed võivad kuuluda taotluse alla;
- omada kirjalikku lepingut Fordi kliendiga, kelle andmetele ligi pääsetakse, kus on täpselt määratletud, millistele andmetele võib ligi pääseda, kuidas ja mis eesmärgil neid võib kasutada.
Kui Ford edastab Fordi kliendi andmed otse kolmandale osapoolele (Fordi kliendi taotluse alusel), võib Ford küsida kolmandalt osapoolelt hüvitist ning on õigustatud seda tasu määra aja jooksul muuta.
- 4.1 Ajalooliste andmete taotlemine FordPassi klientide nimel kolmanda osapoole andmesaajana
Kui oled kolmas osapool, kellele on antud õigus Fordi kliendi nimel andmeid saada, saad taotleda kliendi ajaloolisi andmeid järgides allpool toodud samme. Kui taotlus töödeldakse edukalt, saad lingi asukohta, kust saad alla laadida JSON-vormingus failid ajalooliste andmetega.
Samm 1: Veendu, et:
- (i) Fordi klient (kelle andmeid taotled tema nimel) on vastava sõiduki, Wallboxi või teenuse volitatud kasutaja;
- (ii) Fordi kliendil on kehtiv FordPassi konto ning sõiduk ja/või Wallbox on selle kontoga seotud;
- (iii) oled saanud Fordi kliendi ning kõigi teiste kasutajate nõusoleku enne, kui taotled andmeid, mis võivad olla tekkinud nende kasutuse käigus.
Samm 3: Täida agentide ankeet (Agent Intake Form).
- Sa pead esitama nõutud andmed, sealhulgas oma ettevõtte andmed (kui asjakohane) ja andmed Fordi kliendi kohta, kelle nimel andmeid taotled.
- Tee koostööd Fordi kliendiga, kelle nimel andmeid taotled, sest taotluse töötlemiseks peab klient kolme päeva jooksul Fordi pöördumisest andmete jagamise nõusoleku kinnitama. Vastasel juhul tühistatakse taotlus.
- Kui taotled sõidukiga seotud andmeid, pead esitama sõiduki VIN-koodi(d). Samuti pead määrama ajavahemiku, mille kohta soovid andmeid (st kui kaugele tagasi soovid ajaloolisi andmeid). Kui taotled kliendi Wallboxi andmeid, ei ole VIN vajalik.
- Pane tähele: andmeid saab taotleda alates 12. septembrist 2025 kuni kuupäevani, mis jääb 2 päeva enne taotluse esitamist (see tagab süsteemide sünkroonimise).
Samm 4: Kui oled agentide ankeedi (Agent Intake Form) täitnud ja esitanud, saadab Ford e-kirja ankeedis märgitud aadressile. Kontrolli oma e-posti ja kinnita taotluse andmed.
Samm 5: Fordi klient (kelle andmeid sa tema nimel taotled) saab teavituse ning teda palutakse kinnitada, kas ta nõustub oma andmete jagamisega. Kui klient annab nõusoleku, töötleb Ford taotluse. Kui sa ei ole 28 päeva jooksul alates sammuga 4 saadud e-kirjast oma taotletud andmeid või muud infot Fordilt kätte saanud, võta Fordiga ühendust.
Samm 6: Sa saad Fordilt e-kirja lingiga, mis kinnitab, et taotletud andmed on allalaadimiseks valmis. Andmed on allalaadimiseks kättesaadavad 7 päeva jooksul.
Märkus Fordi kliendile:
Sa võid oma nõusoleku tagasi võtta igal ajal kuni hetkeni, mil kolmas osapool on andmed alla laadinud (vt samm 6 eespool).
Palun arvesta, et kui tühistad nõusoleku pärast seda, kui kolmas osapool on andmed juba alla laadinud, ei kustutata neid andmeid allalaaditud asukohast. Juurdepääsulink aegub automaatselt 7 päeva möödudes või varem, kui võtad oma nõusoleku tagasi.
- 4.2 Pidevate andmete taotlemine FordPassi kliendi nimel kolmanda osapoole andmesaajana
Kui sind on Fordi kliendi poolt määratud kolmanda osapoole andmesaajaks, et esitada taotlus tema pidevate andmete (reaalajas andmed API kaudu) saamiseks, järgi järgmisi samme.
Samm 1: Veendu, et:
- (i) Fordi klient (kelle andmeid taotled tema nimel) on vastava sõiduki, Wallboxi või seotud teenuse volitatud kasutaja;
- (ii) Fordi kliendil on kehtiv FordPassi konto ning sõiduk ja/või Wallbox on selle kontoga registreeritud;
- (iii) oled saanud Fordi kliendi ning kõigi teiste kasutajate nõusoleku enne, kui taotled andmeid, mis võivad olla tekkinud nende kasutuse käigus.
Samm 2: Registreeri endale konto Ford Developer Marketplace’i lehel. Sisesta nõutud andmed ning vaata läbi ja kinnita tingimused.
Samm 3: Kui oled Ford Developer Marketplace’i kontole sisse loginud, saad taotleda juurdepääsu API-le, järgides sealseid juhiseid.
Samm 4: Oma Ford Developer Marketplace’i konto profiilis saad luua uued ligipääsutunnused API kasutamiseks. Samuti saad jälgida kõiki aktiivseid tunnuseid.
Samm 5: Pärast ligipääsutunnuse loomist laadi alla loodud URL, mis seob selle sinu kontoga (leitav Developer Dashboardilt). Kasuta seda URL-i ja logi sisse oma FordPassi konto andmetega, et seostada sõiduk. Kui sõiduk on seotud, suunatakse sind automaatselt sinu määratud redirect-URI aadressile ning seal saad ka vastava ligipääsutokeni.
Samm 6: Nüüd saad API kaudu oma soovitud platvormil andmeid kätte.
5. Olen Ford Pro klient / autopargi haldur. Kuidas saan oma andmetele ligi?
Andmetele ligipääsuks järgi allpool toodud samme.
⚠️ Sammud erinevad sõltuvalt sellest, kas soovid ligipääsu ajaloolistele andmetele või pidevatele andmetele. Kui soovid taotleda ligipääsu andmetele, mis on seotud Ford Pro tarnitud laadijaga, vaata palun punkti 9.
5.1 Ford Pro klient / autopargi haldur – ligipääs ajaloolistele andmetele
Samm 1: Veendu, et:
- (i) sul on kehtiv Ford Pro Marketplace’i konto,
- (ii) oled volitatud isik sõiduki või teenuse jaoks, mille andmeid soovid, ning
- (iii) sinu sõiduk on aktiveeritud sinu Ford Pro Marketplace’i kontol.
Lisateavet Ford Pro Marketplace’i kohta leiad siit [URL].
Samm 3: Täida ajalooliste andmete väravas kliendiankeet (Customer Intake Form).
- Pead esitama nende Fordi ühendatud sõidukite VIN-koodi(d), mille andmeid soovid.
- Pead määrama ajavahemiku, mille kohta soovid andmeid. Andmeid saab taotleda alates 12. septembrist 2025 kuni kuupäevani, mis jääb 2 päeva enne taotluse esitamist (see tagab süsteemide sünkroonimise).
- Järgi juhiseid väravas, kinnita VIN ning esita ankeet.
Samm 4: Kui oled ankeedi täitnud ja esitanud, saadab Ford e-kirja sinu ankeedis märgitud aadressile. Kontrolli oma e-posti ja kinnita taotluse andmed.
Samm 5: Ford töötleb sinu taotluse. Kui sa ei ole 28 päeva jooksul alates sammuga 4 saadud e-kirjast oma andmeid või muud infot Fordilt kätte saanud, võta Fordiga ühendust.
Samm 6: Kui taotlus on kinnitatud, saadab Ford sulle e-kirja lingiga, kust saad andmed alla laadida. Andmed on allalaadimiseks saadaval 7 päeva.
Märkus: Kui oled Ford Pro klient ühes osalevast Euroopa turust ning soovid ligipääsu oma FORDLive andmetele (ning sul ei ole sel juhul kasutajakontot), järgi ülaltoodud samme 2 ja 3. Pärast ankeedi laekumist kontrollib Fordi esindaja omandiõigust ning võtab sinuga ühendust järgmiste sammude osas.
5.2 Ford Pro klient / autopargi haldur – ligipääs ajaloolistele andmetele
Kui soovid ligipääsu pidevatele andmetele (reaalajas andmed API kaudu), järgi järgmisi samme:
Samm 1: Ava link pidevate andmete / API lahendusele [URL].
Samm 2: Logi autopargi administraatorina sisse oma Ford Pro Marketplace’i kontole või registreeru, kasutades oma ettevõtte andmeid veebilehel FordPro.com [URL].
Samm 3: Lisa oma kontole Marketplace’i menüüst „Explore More Products“ järgmised tooted: Fleet Connected Data Gateway või Fleet Quality Connected Data Gateway.
- Kui soovid taotleda andmeid sõidukite kohta, mis on mitme tootja koosseisus ja mille puhul kasutatakse plug-in seadet (PID), vali Fleet Multi-Make Data Gateway.
Samm 4: Klõpsa ikoonil „Add Vehicles“ ja sisesta oma sõiduki(te) andmed.
Samm 5: Kui sõidukid on lisatud, vali vastavad VIN-koodid ja klõpsa „Subscribe to Product“. Rippmenüüst vali sobiv toode:
- Fleet Connected Gateway – üldiste andmete jaoks,
- Fleet Quality Connected Gateway – kui soovid ainult sõiduki seisukorra (Vehicle Health) andmeid,
- Fleet Multi-Make Data Gateway – kui sõiduk on registreeritud mitme tootja lahenduse alla.
Samm 6: Soovi korral saad lisada ka täiendavaid kasutajaid. Vali „Add New Users“, anna neile juurdepääs arendajate portaalile ning määra neile administraatori roll.
Samm 7: Logi arendajate portaali (Developer Portal) [URL] oma Ford Pro Marketplace’i andmetega. Seal saad luua kliendi ID ja salajase võtme (Client ID ja secret). Samuti saad arendajate portaalist tutvuda API tehnilise dokumentatsiooniga.
Samm 8: Kasuta saadud kliendi ID-d ja salajast võtit, et pääseda ligi andmetele API kaudu.
6. Olen Ford Pro klient / autopargi haldur. Kuidas saan oma andmeid jagada kolmandate osapooltega?
Enne andmete jagamist kolmandate osapooltega loe kindlasti läbi punkt 4 („Mida peaksin arvestama enne oma andmete jagamist kolmanda osapoolega“).
Selleks, et kolmas osapool pääseks sinu andmetele ligi, peab ta esmalt registreeruma heakskiidetud kolmanda osapoole teenusepakkujana. Registreerimiseks peab kolmas osapool järgima eraldi ette nähtud samme.
Ajalooliste andmete jagamine kolmandate osapooltega
Sul on kaks võimalust ajalooliste andmete jagamiseks:
- Allalaadimine ja edastamine: saad ise oma ajaloolised andmed alla laadida (järgides punktis 8.5.1 toodud samme) ning jagada need failid otse enda valitud kolmanda osapoolega; või
- Kolmanda osapoole volitamine: võid anda kolmandale osapoolele õiguse esitada ajalooliste andmete taotlus sinu nimel. Sellisel juhul peab kolmas osapool järgima punktis 8.8 kirjeldatud samme („Olen kolmas osapool, kes vajab Ford Pro kliendi / autopargi halduri andmetele ligipääsu. Kuidas seda teha?“).
Lisaks vaata palun punktist 8.9.1, kuidas saad lõpetada ajalooliste andmete jagamise, kui peaksid meelt muutma.
Pidevate andmete jagamine kolmandate osapooltega
Kui soovid jagada pidevaid andmeid (reaalajas andmeid API kaudu) kolmanda osapoolega, palu neil järgida punktis 8.8 toodud samme.
Kui vajad täiendavat abi, pöördu klienditeeninduse poole (vt kontaktandmeid punktis 7).
7. Olen kolmas osapool, kelle Ford Pro klient / autopargi haldur on määranud andmesaajaks. Kuidas ma saan seda teha?
Pärast registreerumist heakskiidetud kolmanda osapoole teenusepakkujana saad kliendi ajaloolistele andmetele ligi (allalaaditava JSON-failina), järgides järgmisi samme:
Samm 1: Veendu, et sinu klient on volitatud isik sõiduki andmete osas, millele soovid ligi pääseda, ning et sõiduk on aktiveeritud tema Ford Pro Marketplace’i kontol. Lisainfot Ford Pro Marketplace’i kohta leiad siit [URL].
Samm 2: Mine ajalooliste andmete väravasse [URL].
Samm 3: Täida kliendiankeet (Customer Intake Form).
- Pead esitama oma ettevõtte andmed ning teabe selle kliendi kohta, kelle nimel andmeid taotled.
- Tee koostööd oma kliendiga, sest taotluse töötlemiseks peab klient 3 päeva jooksul Fordi pöördumisest kinnitama, et ta on nõus oma andmete jagamisega. Vastasel juhul tühistatakse taotlus.
- Pead esitama sõiduki VIN-koodi(d) ja ajavahemiku, mille kohta soovid andmeid. Laadimisandmete puhul VIN-koodi ei nõuta.
- Pane tähele: andmeid saab taotleda ainult alates 12. septembrist 2025 kuni kuupäevani, mis jääb 2 päeva enne taotluse esitamist. See tagab, et süsteemiandmed on sünkroonitud ja kättesaadavad.
Samm 4: Kontrolli oma e-posti ja kinnita taotluse andmed.
Samm 5: Sinu klient saab teavituse ning peab kinnitama nõusoleku andmete jagamiseks. Kui klient on nõus, töötleb Ford taotluse. Kui sa ei ole 28 päeva jooksul infot ega andmeid kätte saanud, võta ühendust Fordiga [URL].
Samm 6: Saad Fordilt e-kirja lingiga, mis kinnitab, et andmed on allalaadimiseks valmis. Andmed on allalaadimiseks saadaval 7 päeva.
ℹ️ Märkus: kui kolmas osapool esitab taotluse üksnes FORDLiive andmete kohta, tuleb järgida eraldi sammu. See on eriti oluline juhul, kui Ford Pro klient (sealhulgas rendiettevõtted) töötleb andmepäringuid allkasutajatelt, kellel on õigus vaid FORDLiive andmetele.
Nõusoleku tühistamine: Kui muudad meelt või soovid peatada kolmanda osapoole andmetele ligipääsu, saad oma nõusoleku tagasi võtta igal ajal kuni hetkeni, mil kolmas osapool on andmed alla laadinud (vt samm 6). Kui tühistad nõusoleku pärast seda, kui andmed on juba alla laetud, ei kustutata neid allalaaditud asukohast. Juurdepääsulink aegub automaatselt 7 päeva pärast või varem, kui võtad oma nõusoleku tagasi.
- 8. Ford Pro kliendi / autopargi halduri Pidevate andmete (Continuous Data) taotlemine kolmanda osapoole andmesaajana
Kui oled registreerunud heakskiidetud kolmanda osapoole teenusepakkujana, et saada reaalajas andmeid API kaudu, palu oma kliendil läbida alljärgnev nõusoleku andmise protsess:
Samm 1: Klient peab logima sisse oma Ford Pro Marketplace’i kontole või looma konto, registreerides ettevõtte andmed aadressil FordPro.com [URL].
Samm 2: Klient lisab oma kontole Marketplace’i menüüst, vahekaardi „Explore More Products“ alt, toote Fleet Connected Data Gateway.
Samm 3: Sõidukite lisamiseks peab klient klikkima nupul „Add Vehicles“ ja sisestama sõidukite andmed.
Samm 4: Klient läheb menüüs Fleet vahekaardile Service Providers, valib soovitud VIN-koodid ja klikkab „Add Consent“. Avanevast rippmenüüst valitakse kolmas osapool, kellega andmeid jagatakse.
Samm 5: Kolmanda osapoole teenusepakkujana saad seejärel teavituse kinnitatud VIN-koodide kohta ning saad järgida samme sõidukite lisamiseks Fleet Connected Gateway tootega liitumiseks, nagu kirjeldatud [URL teises KKK-s].
Samm 6: Heakskiidetud kolmanda osapoole teenusepakkujana logid Developer Portal’i sisse oma Ford Pro kontoga ning lood Client ID ja salavõtme (secret).
Samm 7: Kasuta saadud Client ID-d ja salavõtit, et API kaudu andmetele ligi pääseda.
Samm 8: Andmete jagamise lõpetamiseks kolmanda osapoolega saab klient teha üht järgmistest:
- suhelda oma valitud kolmanda osapoole teenusepakkujaga eraldi (offline) ja paluda tal sõiduk Connected Data Gateway tootest eemaldada; või
- minna tagasi menüüsse Fleet, valida vastav VIN ja valida „Remove Consent“.
- 9. Olen Ford Pro klient. Kuidas saan ligi oma laadija (Charger) andmetele või neid jagada?
Kui soovid taotleda oma laadimisjaama ajaloolisi andmeid, järgi samme, mis on kirjeldatud KKK punktis 8.5.1 (andmetele ligipääsuks) ja punktis 8.7 (andmete jagamiseks).
Kui soovid ligipääsu reaalajas laadimisandmetele, järgi lisatud juhiseid.
10. Ma ei ole Ford Pro klient, kuid kasutan Ford Pro / autopargi sõidukit (nt juhina) ja mul on andmeseaduse alusel õigused minu kasutamisest tekkinud andmete suhtes. Kuidas ma saan taotleda ligipääsu nendele andmetele või paluda nende jagamist kolmandate osapooltega?
Palun võta ühendust oma autopargi halduri või Ford Pro Marketplace’i konto omanikuga (kui see on erinev), kes saab sinu taotluse sinu nimel läbi viia.
11. Ma rentisin Fordi sõiduki rendiettevõttest, seega arvan, et olen selle sõiduki kasutaja ja mul on õigused andmetele, mis tekkisid minu kasutuse käigus. Kuidas ma saan taotleda ligipääsu nendele andmetele või paluda nende jagamist kolmandate osapooltega?
Palun võta ühendust rendiettevõttega, kellelt sa Fordi ühendatud sõiduki rentisid. Rendiettevõttel peaks olema Fordi konto ning nad saavad taotluse sinu nimel läbi viia.
- 12.Olen rendiautode ettevõte. Kuidas saan oma klientide taotlusi (ligipääs nende andmetele ja/või andmete jagamine kolmandate osapooltega) nende nimel töödelda?
- Kui saad oma rendikliendilt andmete taotluse, järgi vastavaid juhiseid, mis on esitatud KKK punktis 8, või kasuta ajalooliste andmete taotluse vormi, et esitada vajalikke andmeid nende taotluse töötlemiseks.
- Enne taotluse töötlemist veendu, et rendiklient omas õigust nendele andmetele.
13. Olen EL-i avaliku sektori asutus, kes soovib esitada andmete taotlust andmeseaduse V peatüki alusel. Kuidas ma saan seda teha?
Palun järgi juhiseid, mis on toodud
taotluse esitamise vormis, mis on kättesaadav
siit.
- 14. Mida peaksin tegema, kui müün oma sõiduki, Wallboxi või laadimisjaama?
Kui otsustad oma sõiduki müüa (või muul viisil püsivalt võõrandada selle omandiõiguse või kasutusõiguse) teisele isikule, pead tegema järgmised sammud.
FordPass / jaeklientidele:
- tühista FordPassi konto alt kõik teenused ja tellimused, mis olid seotud selle sõidukiga;
- taasta sõidukis tehase seaded. Täpsemad juhised leiad FordPassi KKK-st [link lisatakse siia];
- ära luba uuel omanikul või kasutajal oma FordPassi kontot kasutada.
Ford Pro / autopargi klientidele:
- eemalda sõiduk oma Fleet Account’ist ning kõigist seotud teenustest ja tellimustest.
15. Mida peaksin tegema, kui olen ostnud kasutatud sõiduki?
Palun veendu, et teed oma sõidukile täieliku tehase lähtestuse. Kui lähtestus on tehtud ja soovid kasutada ühendatud sõiduki teenuseid, laadi alla FordPassi rakendus, loo FordPassi konto ning registreeri sõiduk oma kontole.
16. Kuidas saan Ford Pro kliendina oma CUU ID (Fleet owner approved TSP ID)?
Ford Pro administraatorid saavad oma ettevõtte UUID kätte menüüst Company Settings. Selle leiad, kui klikid oma sisselogitud nimele paremas ülanurgas Ford Pro Marketplace’i keskkonnas.