Ford S-MAX

Täiesti uus Ford S-MAX põhineb algse sportliku mahtuniversaali kõige ligitõmbavamatel omadustel. Autosse mahub stiilselt reisima tervelt seitse inimest, et nautida dünaamilist sõitu ja kiiret reageerimist, mis on omane pigem väiksemale autole. Fordi disainerite meeskond võttis aluseks algse S‑MAXi värske ja eksimatult äratuntava välimuse ning andis sellele veel dünaamilisema ja luksuslikuma ilme. 

Tehnoloogiad

Usaldusväärne muutuvates sõiduoludes

Uus S-MAX on saadaval koos intelligentse nelikveosüsteemiga (AWD), mis suudab hinnata, milline peab olema haardumine, tasakaal kurvides ja reageerimine märjal, kuival või jäisel teekattel ning muutuval pinnasel. See tehnoloogia suudab suunata mootorijõudu vastavalt vajadusele kas esi- või tagateljele. Kandes igale rattale üle täpselt vajaliku koguse jõudu, tagab see süsteem ülihea juhitavuse ning aitab säästa kütust lihtsamates teeoludes.

Nutikas istmesüsteem tagab erakordse paindlikkuse

Hästi läbi mõeldud istmesüsteem mahutab mugavalt ära kuni seitse inimest. Kui aga teise ja kolmanda istmerea istmeid ükshaaval kokku klappida, saab tekitada autosse mitmeid erinevaid ruumilahendusi nii istumiseks kui ka suurema koguse pagasi mahutamiseks. Teise ja kolmanda istmerea istmete kokkuklappimine käib ühe lihtsa nupuvajutusega, et saaksite oma spordivarustuse või suurte tööriistade jaoks kiiresti lisaruumi tekitada.

Muretu parkimine ja väljasõit

Uudne iseparkimissüsteem, mis kasutab kombinatsiooni mitmest erinevast tehnoloogiast, ei piirdu vaid auto roolimisega teega paralleelsele parkimiskohale. Parkimiskohalt väljumise abisüsteem (POA) aitab Teil sealt ka välja sõita. Sõidusuunaga risti parkimise abisüsteem (PPA) teeb kindlaks, kas kahe auto vahel on parkimiseks piisavalt ruumi ning tagurdab siis auto Teie eest ise leitud kohale. Ja kui auto kõrval peaks olema mingeid takistusi, hoiatab Teid külgparkimisabi süsteem (SPA).

Eesrindlik juhiabisüsteem aitab Teil oma sõidureas püsida

Kasutades ette suunatud kaamerat, märkab sõidureast väljumise hoiatussüsteem kohe, kui Teie auto hakkab kogemata oma sõidureast välja kalduma. Sel juhul paneb süsteem Teie hoiatamiseks rooli kergelt vibreerima ja näitab ekraanil asjakohast hoiatust. Kui Te seejärel ei reageeri või olete liiga aeglane, aitab sõidureas püsimise abisüsteem Teil rooli keerata, et auto turvaliselt tagasi oma sõiduritta juhtida. Kuna see tehnoloogia on ette nähtud kasutamiseks mitmerealistel maanteedel (nt kiirteedel), siis lülitub see kiirustel alla 65 km/h automaatselt välja. Soovi korral saab süsteemi välja lülitada ka käsitsi.

Käigukastide valik

Uue S-MAXi jaoks on valikus kolm erinevat käigukasti. 6-käiguline käsikäigukast on valmis suurte pöördemomentide ülekandmiseks ning vahetab käike sujuvalt ja täpselt. 6-käiguline automaatkäigukast on samuti mõeldud suurte pöördemomentide ülekandmiseks ning selle hoolikalt häälestatud käiguvahetuspunktid tagavad maksimaalse võimsuse ja efektiivsuse. Lisaks on valikus ka nelikvedu ja 6-käiguline Fordi PowerShift-käigukast.

Jõuallikad

Sõit uue S-MAXiga on vaikne ja kerge tänu hästi reageerivatele ja säästlikele uutele diisel- ja EcoBoost-bensiinimootoritele: 1,5-liitrine EcoBoost-bensiinimootor ja uuenduskuuri läbinud 2,0-liitrine TDCi-diiselmootor tekitavad vähem CO2-heitmeid ning pakuvad oma klassi parimat sõidudünaamikat.

Diiselmootorite CO2-heitmete kogus väheneb eeldatavalt umbes 7 protsenti, kasutades erinevaid valikusse kuuluvaid mootori-käigukasti kombinatsioone: 2,0-liitrine 120 hj TDCi-mootor koos kuuekäigulise käsikäigukastiga või uuendatud 2,0-liitrised 150 hj ja 180 hj TDCi-mootorid koos käsikäigukasti või topeltsiduriga Powershift-automaatkäigukastiga. Aktiivne termoregulatsiooni juhtsüsteem lühendab mootori soojenemisaega – tänu sellele saavutab mootor maksimumjõudluse kiiremini ja tekitab vähem CO2-heitmeid.

S-MAXi CO2-heitmeid ja kütusekulu aitavad vähendada ka Auto-Start-Stop- ja intelligentne regeneratiivlaadimise süsteem. Kerealune aerodünaamiline põhjakaitse ja radiaatori aktiivvõre tehnoloogia, mille testimisele ja täiustamisele kulutati tervelt 400 tundi tuuletunnelis, vähendavad auto õhutakistust.

Mugavus

Panoraamkatus toob salongi valgust ja avarustunnet

Vaid üks nupuvajutus ja elektrooniliselt juhitav päikesevari liugub mitteavatava klaasist panoraamkatuse eest ära, lastes loomulikul valgusel salongi voolata. Samal ajal hoiab päikesekiirgust peegeldav klaas Teid meeldivalt jahedas ning kaitseb kahjuliku UV-kiirguse eest.

Iseavaneva tagaluugi avamiseks ja sulgemiseks pole käsi vaja

Kui Teil on käed parajasti asju täis ja S-MAX tunneb, et Teie võtmepult on lähedal, peate vaid oma jalga tagumise kaitseraua all viibutama ning tagaluuk läheb ise lahti või kinni.

Käivitage oma auto ühe nupuvajutusega

Enam pole Teil vaja võtit süütelukku torgata. Vajutage lihtsalt käivituslülitit, hoides siduripedaali all (või piduripedaali automaatkäigukasti puhul) ja mootor ärkabki ellu.

Quickclear teeb esiklaasi kiiresti puhtaks

See praktiline funktsioon aitab Teil külmadel talvehommikutel kiiremini liikvele pääseda. Vaid üks nupuvajutus ja ülipeened kütteniidid esiklaasi sees kuumenevad silmapilkselt, puhastades klaasi udust ja jääst ning sulatades jää klaasipuhastitelt. Süsteem töötab vaid sekunditega, kuigi väljas on miinuskraadid.

Turvalisus

Esituled, mis aitavad näha ümber nurga

Fordi isekohanevad dünaamilised LED-esituled, mis on saadaval valikvarustusena, pole mitte üksnes silmipimestavalt valged, vaid ka targad. Mitmed valgusdioodid üheskoos tekitavad täpselt õige kujuga valgusvihu ning nende tugev ja ere loomulik valgus tagab suurepärase nähtavuse. Varustusse kuuluvad ka päevatuled. Traditsioonilised vilkuvad suunatuled on asendatud LED-valgustriipudega, mis süttivad kordamööda üksteise järel, olles hästi nähtavad kõikidele kaasliiklejatele. Lisaks reguleerivad mittepimestavad kaugtuled automaatselt ise oma valgustugevust, tagades maksimaalse nähtavuse teisi juhte pimestamata. Ja mis eriti kasulik – need uued esituled oskavad vastavalt rooli liikumisele järgida tee suunda, parandades nähtavust kurvides ja pööretel.

Peeglid, mis näevad seda, mida Teie ei näe

Tänu radaranduritele, mis jälgivad pidevalt nn pimedat nurka Teie auto mõlemal küljel, aitab pimeala teavitussüsteem (BLIS) (valikvarustus) Teil ohutumalt sõidurida vahetada. Kui andurid tuvastavad sõiduki, mida Teie ei näe, süttib vastavas küljepeeglis Teie hoiatamiseks oranž hoiatustuli. Pimeala teavitussüsteemi kuulub nüüd ka täiesti uus tehnoloogia – küljehäire süsteem (Cross Traffic Alert).

Muretu paigaltvõtt kallakul

Nõlvaltstardiabi süsteem ei lase autol ajutiselt allapoole veereda, kui peate alustama liikumist kallakul. Süsteem säilitab rõhku pidurisüsteemis veel 2,5 sekundit, andes Teile aega rahulikult jalg piduripedaalilt gaasipedaalile tõsta. See on väga kasulik ka juhul, kui peatute ja alustate liikumist libedal pinnasel.

Fordi SYNC 2-süsteem koos hädaabifunktsiooniga

Fordi SYNC 2-süsteemi üks tähtsamaid omadusi on hädaabifunktsioon*, mis võib avarii korral päästa Teie elu. Selle funktsiooni ülesandeks on liiklusõnnetuse korral Teie eest häirekeskusesse helistada ja kohalikus keeles auto asukoha kohta infot anda. Soovi korral saate ise kõne lõpetada või rääkida häirekeskuse töötajaga, kui see on vajalik. Mis aga kõige tähtsam – süsteem annab Teie kohta elutähtsat teavet, edastades Teie täpsed GPS-koordinaadid ka juhul, kui olete ise teadvuse kaotanud.