Täiesti uus Ford Tourneo Courier ühendab oma klassi väikseima kütusekulu erakordse ruumikuse ja eesrindliku turvavarustusega

Uus Ford Tourneo Courier pakub kasvavatele peredele ja aktiivse elustiiliga linnainimestele oma klassi väikseimat kütusekulu, rohkelt ruumi ja igakülgset sõiduohutust. Fordi väike mahtuniversaal mahutab lahedalt ära nii reisijad kui nende pagasi ning tänu kahele tagumisele liuguksele on juurdepääs tagaistmetele eriti mugav. Kui kõik istmed on oma kohal, on pakiruumi maht 708 liitrit – seda on tervelt 60 liitrit enam kui lähimatel konkurentidel.

Erakordselt ruumikas ja praktiline

Mitmekülgses Tourneo Courieris on lahedalt ruumi nii inimestele kui ka pagasile: esiistmetel on lähimatest konkurentidest 97 mm võrra enam pearuumi ning tagaistmel 67 mm võrra enam pearuumi ja 59 mm rohkem jalaruumi.

Uue Tourneo Courieri kogu salong paistab silma uuel tasemel materjalide kvaliteedi, siseviimistluse teostuse, detaililahenduse ja varustusega. Klassi parimasse panipaikade valikusse kuulub suur keskkonsool, kus saab hoida A4 dokumente ja väiksemaid sülearvuteid, terve salongi laiune laeriiul ja sahtel kaassõitja esiistme all. Lisavarustusena on saadaval ainulaadne uus dokkimisalus MyFord Dock – hoiu- ja laadimisalus mobiiltelefonidele, tahvelarvuteile ja naviseadmetele.

Esmakordselt selles segmendis kuulub auto varustusse nutika lahendusega pakiriiul, mille saab paigutada pagasiruumis mitmele erinevale kõrgusele ning lükata tagaistme seljatoe taha, kui seda enam ei vajata.

Auto siseruumi teeb eriti paindlikuks kaheosaline, suhtes 60:40 jagatud tagaiste, mille saab mugavalt kokku klappida ja seejärel kokkupandult püsti keerata. Sel moel tekib sõidukisse tervelt 1656-liitrine pagasiruum, kuhu mahuvad ära ka suuremad sporditarbed või matkavarustus. Juurdepääsu salongi tagaosale teevad lihtsamaks tagumised liuguksed, mis on 30 mm laiemad kui lähimatel konkurentidel.

Rohkelt turvavarustust esimesena omas segmendis

Uus Tourneo Courier on varustatud ka kiiruspiiriku ja rehvirõhu kontrollsüsteemiga. Elektrooniline stabiilsuskontrolli süsteem, mis kuulub auto standardvarustusse, koosneb järgnevatest allsüsteemidest: nõlvaltstardiabi (HSA), hädapidurivõimendi (EBA), veojõu kontrollsüsteem (TCS), ümberpaiskumise vältimissüsteem (ROM) ja järelhaagise stabiliseerimisabi (TSC) (töötab ainult koos Fordi tehases paigaldatud veokonksuga).

Tourneo Courier saab kaasa laia valiku turvavarustust, mis kuulub selle segmendi mudelisse esmakordselt, sh turvakardinad, põlveturvapadja ja märguanded turvavööde kinnitamiseks tagaistmel. Need on osa põhivarustusse kuuluvast kõikehõlmavast turvapaketist, mis koosneb esiistmete eesmistest ning külgturvapatjadest ning laste turvatoolide ISOFIX-kinnitustest.

Klassi parim sõidudünaamika ja mitmekülgne mootorivalik

Uus Tourneo Courier on ehitatud uusimale üleilmsele väikeautode platvormile, mida on kasutatud ka teiste Fordi mudelite, nt Fiesta ja B-MAXi puhul. Tänu hoolikalt seadistatud veermikule pakub auto oma klassi parimat sõidudünaamikat koos hea juhitavuse, kiire reageerimise ja esmaklassilise sõidumugavusega.

Uusimal tehnoloogial põhinev elektriline roolivõimendisüsteem teeb sõiduki täpsemini juhitavaks ja paremini kontrollitavaks, vähendades samal ajal traditsioonilise hüdraulilise süsteemiga võrreldes ka kütusekulu ja CO2-heitmeid.

Kõik uue Tourneo Courieri ülitõhusad diisel- ja bensiinimootorid on saadaval koos käsikäigukastiga ning kogu mudelivaliku jaoks on valikvarustusena saadaval ka kütust säästev Auto-Start-Stop-süsteem.

1,6-liitrise diisel- ja 1,0-liitrise EcoBoost-mootori kõrval saavad ostjad valida ka 75 hj 1,5-liitrise diiselmootori, mis oma kütusekulu ja CO2-heitmete näitajatega – vastavalt 3,9 l/100 km ja 103 g/km – annab samuti oma kõikidele rivaalidele silmad ette. Hooldusintervall on kogu mudelivaliku ulatuses üks aasta või 30 000 km.