Uus Ford EcoSport linnamaastur – kõrgemal tasemel kvaliteet, tehnoloogia ja suutlikkus

Uuel Ford EcoSport kompaktmaasturil on nüüd jõuline ja säästlik 1,5-liitrine EcoBlue diiselmootor, mitmekülgset võimekust lisab intelligentne nelikvedu. Vastupidava ilmega uue EcoSporti välimusele saab isikupära lisada, valides meelepärase kontrasttoonis katuse. Esmakordselt on saadaval ka sportlik ST-Line mudeliversioon. Uuenenud ergonoomilises salongikujunduses on kesksel kohal puuteekraan, valikus suurim neist 8-tolline, samuti soojendusega rool ning B&O PLAY helisüsteem. Mugavuslahenduste hulka kuuluvad ka SYNC 3 info- ja meelelahutussüsteem, reguleeritava kiiruspiirikuga püsikiirusehoidja ning tagurdamise muudab mugavaks tahavaatekaamera.

Sõidutehnoloogiad

Usaldusväärne muutuvates sõiduoludes

Intelligentne nelikveosüsteem (AWD) suudab hinnata, milline peab olema haardumine, tasakaal kurvides ja reageerimine märjal, kuival või jäisel teekattel ning muutuval pinnasel. Tark tehnoloogia oskab suunata mootorijõudu vastavalt vajadusele kas esi- või tagateljele. Kandes igale rattale üle täpselt nii palju jõudu, kui see hetkel vajab, tagab see süsteem ülihea juhitavuse ja väiksema kütusekulu.

Ehitatud linnamaastiku vallutamiseks

Kõrged äärekivid, löökaugud, teetööd, „lamavad politseinikud“… Linnatänavail valitseb mitmeid ohte. Just sel põhjusel kuulub uue EcoSporti tugeva konstruktsiooni juurde tavapärasest kõrgem kliirens.

Ümberpöörd! Pole probleemi.

Erinevalt traditsioonilistest ja pisut kogukamatest linnamaasturitest on uue EcoSporti pöörderingi diameeter äärekivide vahel vaid 10,6 m. Tänu sellele sujuvad tagasipöörded tiheda liiklusega tänavatel kiiresti ja lihtsalt, isegi juhul, kui tee mõlemad servad on autosid täis pargitud.

Vaevadeta üle takistuste

Uue EcoSporti pealesõidu- ja eemaldumisnurgad on vastavalt 21,0 ja 33,3 kraadi ning teekumeruse ületusnurk 23,3 kraadi (ilma koormata). Need kraadid näitavad, millise nurga all suudab auto sõita üle takistuste, kriipimata seejuures mingeid osi põhja all – omadus, mis on tänapäevase linnamaasturi jaoks lausa kohustuslik.

Stiilsete LED-päevatuledega paremini nähtavaks

Tänu neile ülimalt energiasäästlikele moodsatele päevatuledele olete hästi märgatav päeval ja selgelt nähtav ka öösel.

Hädaabifunktsioon: kutsub abi, kui Te ise seda ei suuda

Fordi SYNC-süsteemi üheks tähtsamaks elemendiks on hädaabifunktsioon*. Kui Teie autoga juhtub õnnetus, milles turvapadi täitub või kütusepumba töö katkeb, kasutab see tehnoloogia süsteemiga seotud ja Bluetooth®-i kaudu ühendatud mobiiltelefoni ning aitab Teil otse kohalikku häirekeskusse helistada. Soovi korral saate ise kõne lõpetada või vajadusel häirekeskuse töötajaga rääkida. Mis aga kõige tähtsam – süsteem annab Teie kohta elutähtsat teavet, edastades Teie täpsed GPS-koordinaadid ka juhul, kui Te ise seda ei suuda.

Tehnoloogia, mille kasutamiseks läheb vaja vaid Teie häält

Tehnoloogia tipptaset esindav Fordi SYNC 3-süsteem laseb Teil telefoniga rääkida, muusikat kuulata ning naviseadet kasutada lihtsate häälkäsklustega või 8-tollise puutetundliku värviekraani vahendusel. Süsteem toetab Apple CarPlay- ja Android Auto-platvorme ning selle Applink-tehnoloogia annab Teile ligipääsu mitmetele oma nutitelefoni lemmikäppidele, sh Spotify’le. Liiklusummikuid aitab vältida väga praktiline liiklusinfo funktsioon Live Traffic. Ja piisab Teil vaid öelda, et kõht on tühi – „I’m hungry“ –, kui juba näitabki süsteem Teile kohalike restoranide nimekirja või pakub sobiva söögikoha valimiseks ja kohtade broneerimiseks ligipääsu Michelini teatmikule.

Jõuallikad

Mootor, mis annab endast maksimumi

Revolutsiooniline 1,0-liitrine kolmesilindriline EcoBoost-bensiinimootor on kuuekordne Rahvusvahelise Aasta Mootori tiitli võitja*. See pole ka mingi ime, sest jõuallikas, millest on saadaval 125 hj ja 140 hj versioon, laseb nautida sama põnevaid sõiduelamusi ja suutlikkust, nagu võib oodata traditsiooniliselt 1,6-liitriselt mootorilt, kulutab aga märksa vähem kütust ning tekitab vähem CO2-heitmeid.

*Rahvusvaheline Aasta Mootor 2017 kuni 1,0-liitriste mootorite kategoorias.

Edumeelne diisli jõud

1,5-liitrine Ford EcoBlue on täiesti uus diiselmootor ning uus EcoSport on esimene, mille jõallikaks see saab. Neli silindrit, turbolaadur ja efektiivne kütuse sissepritsetehnoloogia tekitavad üheskoos tõhusad 125 hobujõudu. Vaikne ja hoolikalt häälestatud mootor on ka väga säästlik – selle kütusekulu on vaid 4,6 l/100 km ning CO2-heitmete kogus 119 g/km. Mootor on saadaval alates 2018. aasta aprillist.

Mugavus

B&O PLAY – kõlab nagu elav muusika

Milline Teie muusikamaitse ka poleks, igatahes väärib see kuulamist just nii, nagu selle esitaja seda ette kujutas. Ja täpselt nii saategi seda oma uues EcoSportis teha, sest nüüd on see saadaval koos B&O PLAY helisüsteemiga. See tipptasemel 675-vatine süsteem tekitab oma 10 kõlarist ja kahest bassikõlarist (woofer ja subwoofer) koosneva komplektiga eriti sügava ja rikkaliku kõlapildi. Lisaks on see eesrindlik tehnoloogia projekteeritud, arendatud ja peenhäälestatud spetsiaalselt uue EcoSporti jaoks B&O PLAY akustikaspetsialistide poolt. Niisiis keerake heli valjemaks ja nautige oma lemmikbändide lugusid kontserdihallis, mis asub otse Teie autosalongis.

Praktiline reguleeritava kõrgusega pakiruumi põhjakate

Pakiruumi põhjakatte saab panna kolmele eri kõrgusele, tekitades selle alla just nii suure varjatud panipaiga, nagu parajasti vaja. Kui tagaistmed on kokku klapitud ja pakiruumi põhjakate kõige ülemises asendis, saate enda käsutusse suure ja tasase põhjaga pagasiruumi.

Istmed ja rool, mis hoiavad Teid soojas

Juhi ja eesmise kaassõitja jaoks on valikvarustusena saadaval istmesoojendusega esiistmed. Valida saab kolme erineva soojusastme vahel. See käib väga lihtsalt – kummagi esiistme jaoks on oma lüliti ning süttiv punane tuli näitab, milline soojusaste on valitud. Ja kui peate istuma roolis krõbekülmal hommikul, pakaselisel päeval või jääkülmal õhtul, hoiab Teie käsi soojas roolisoojendus, palju paremini, kui kindad seda teeks.

Quickclear teeb esiklaasi kiiresti puhtaks

See praktiline funktsioon aitab Teil külmadel talvehommikutel kiiremini liikvele pääseda. Vaid üks nupuvajutus ja ülipeened kütteniidid esiklaasi sees kuumenevad silmapilkselt, puhastades klaasi udust ja jääst ning sulatades lahti kinnikülmunud klaasipuhastid.

Küljepeeglid, mis suudavad end ise kaitsta

Kui olete auto ära parkinud, keeravad elektriliselt kokkuklapitavad küljepeeglid end juhuslike vigastuste vältimiseks ise sissepoole kokku. Sel moel on ka stiilsed peeglikorpustesse paigaldatud suunatuled hästi kaitstud. Ja tänu peeglisoojendusele saate kiiresti teele asuda ka juhul, kui väljas on miinuskraadid.

Turvalisus

Turvapadjad kaitsevad Teid iga nurga alt

Peale esiistmete ette paigaldatud esiturvapatjade ja juhi põlveturvapadja on autos olemas ka rindkere kaitseks mõeldud külgturvapadjad, millega sõitjad löögitsoonist eemale suunatakse. Lisaks suudavad need istuja käsivarre ülespoole kergitada, tekitades sissetungivate osade ja inimese vahele rohkem ruumi. Turvakardinad tagavad ulatusliku kaitse salongi külgedel, peatoed pakuvad aga kaitset lülisambavigastuste eest. Kui lisada veel esi- ja tagaistmete eelpingutite ja koormuse piirajatega turvavööd, mille kinnitamist ei lase unustada spetsiaalne meenutusfunktioon, on selge, et uues EcoSportis on Teie ohutus alati esikohal.

Eesrindlikud süsteemid paremini kontrollitud pidurdamiseks

Blokeerumisvastane pidurisüsteem (ABS) ja elektrooniline pidurdusjõu jaotussüsteem (EBD) teevad koostööd selle nimel, et pidurdamine oleks alati võimalikult efektiivne.

Täielik kontroll auto üle igas olukorras

Elektrooniline stabiilsuskontrolli süsteem (ESC) jälgib pidevalt auto liikumist. See tunneb, kui rattad hakkavad haardumist kaotama, ning pidurdab siis automaatselt vajaliku jõuga ükshaaval eri rattaid, aidates stabiilsust säilitada. Süsteem jälgib pidevalt auto käitumist, kasutades selleks blokeerumisvastase pidurisüsteemi ja veojõu kontrollsüsteemi eesrindlikke andureid.